2011. július 19., kedd

14. Fejezet: A banda…


Haza érkezve még mindig kissé feldúlt voltam Nath miatt. A volt otthonomra gondolva még mindig könnyek szöktek a szemembe. De most nincs időm nosztalgiára. Az már meg volt. Most ezt meg kellet osztanom valakivel. Egyből Rach jutott eszembe. Összeszedtem magam és elindultam. Az őszi szél pelecsapott az arcomba. Reméltem Rachelék otthon vannak. Elértem a házuk elé és bekopogtam az ajtón. Az ajtót egy vörös hajú idegen lány nyitotta ki.
- Szia! – köszöntött kedvesen. – Segíthetek valamit?
- Szia, igen Rach itthon van?
- Persze a szobájában van a pasijával. Megtalálod ugye?
- Igen, köszi. – majd elsuhantam mellette. Volt benne valami, amitől kissé kínosnak éreztem a találkozást, de ezzel nem törődtem elértem Rach ajtajához és bekopogtam rajt. Rach nyitott ajtót.
- Rosalie mit nem találsz… oh, szia Lily. Azt hittem megint Rose az gyere beljebb. – mondta majd beljebb tessékelt. Toby az íróasztalnál ült.
- Szia Lily még téged is lehet itt látni? – kérdezte Toby mosolyogva.
- Igen csak visszamentem a régi otthonomba. – mondtam majd visszamosolyogtam.
- És mi volt? – kérdezte Rach. Én egyből Tobyra néztem.
- Nyugodtan mondd én is kíváncsi vagyok rá. – mondta végül gondolom a tekintetem miatt. Leültem Rach ágyára s elkezdtem mindent mesélni az elejétől a végéig. Amikor az Edes részhez értem egy könnycsepp jelent meg a szemembe, de gyorsan tovább is léptem rajta még mielőtt elkezdenek záporozni a könnyeim.
- Aszta elég rossz látogatás lehetett…- mondta Rach. Gondolom lesokkolta Ed tette.
- Leütött egy farkast. Hát ez Király. – Mondta Toby is. Az ajtó fele pillantottam, ami résnyire nyitva maradt és egy kis gyereket vettem észre az ajtóban. Láthatóan Rach is észrevette, mert ezt súgta:
- Elküldjem vagy Beengedjem?
- Engedd be. – súgtam vissza neki. Erre Rach elmosolyodott.
- Kly gyere csak ide most!
- Nem hallgatóztam tényleg esküszöm csak pár perce jöttem. – mondta kiskutya szemekkel. Majd felém fordult. – Megcsaltál?
- Ahá, most meg vagy. – mondta Rach miközben felugrott a foteljából.
- Na, jó hallgatóztam, de ha egyszer a feleségemről van szó. – erre Rachből és Tobyból kitört az eddig fojtogatott nevetés.
- Figyelj Kly – kezdtem. – én, kedvellek, de értsd meg túl fiatal vagy. Nem veled van a baj. Csak…
- Ne fojtasd értem nem vagyok olyan, mint az a bizonyos Nath nem haragszom. – mondta majd kilépet az ajtón.
- Aszta ez egész jól ment - mondta Rach.
- Ó tényleg Rach még mielőtt elfelejtem. Ki az a vörös hajú lány?
- Ő csak Rosalie, Rosalie Miranda Fox az unokatesóm.
- Tényleg?
- Igen és még mielőtt megkérdezed, a szülei üzleti okokból távol vannak, ezért van nálunk. De nem a mi sulinkba fog járni.
- Értem. – Mondtam majd az ablakon át egy erős szél tört be. S egy kupac papírt fújt szét.
- Kapjátok el őket! – Kiáltotta Rach aki már legalább a felét összeszedte. Mókás volt látni miként kapkodják egymás után a lapokat. Sikerült az összeset elkapni és Toby azonnal becsukta az ablakot.
- Köszi, a segítséget. – mondta Rach kissé zihálva.
- Nincs mit, de mik ezek? – és elkezdtem olvasni az egyik lapot.
- NE!
- De hisz ez egy dal. Te dalokat írsz?
- Igen, de nem olyan jók…
- Énekeld el a kedvencedet – mondtam.
- Igen kicsim. Énekeld el. – mondta Toby is.
- Hát jó – mondta majd megköszörülte a torkát és bele kezdett.
- The sky darkened
The clouds came
The two of us stood on the shore
On the other hand we took a
You said you love me
I said, I'm much better.
You're discussing this
And I gave you the truth. – majd a kórusnál én és Toby is beszálltunk.
- But life has changed.
When another girl was there
My my space.
But life has changed
When I can not say that
I love you.
But life has changed
The moon has not light it
as that night.
- Also made ​​me
And I was not the first
With whom you have done this.
You're not afraid of the truth?
How then will you be back?
You're not afraid of the truth?
You have to grab this deal.
- But life has changed.
When another girl was there
My my space.
But life has changed
When I can not say that
I love you.
But life has changed
The moon has not light it
as that night.
- Someone new will come
Who is going to hurt you.
Someone else will come.
Who would avenge your actions.
Watch out little boy
Someone who will get ugly.
- But life has changed.
When another girl was there
My my space.
But life has changed
When I can not say that
I love you.
But life has changed
The moon has not light it
as that night.
But life has changed.
When another girl was there
My my space.
But life has changed
When I can not say that
I love you.
But life has changed
The moon has not light it
as that night.
- Ennyi lenne.
- Ez nagyon jó. Bandát kéne csinálnunk. - mondta Toby. – Én dobolnék!
- Én meg tudok basszusgitározni. – Mondta Rach. – De az éneklés nem az én asztalom.
- Azt elvállalom én meg gitározok is. – mondtam én is.
- De az összes számom zongorással íródott kell még valaki. – Ekkor benyitott Rosalie.
- Hallottam zongoristát kerestek én szívesen beállok.
- Nagyszerű megvan a bandánk! – mondtam Rachelel együtt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése